رپرتاژ آگهی: امروزه یکی از بهترین و جدیدترین روشهای برندسازی و تبلیغات آنلاین در دنیا رپرتاژ آگهی است. بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از رپورتاژ آگهی در انواع رسانه های اینترنتی و رادیو تلویزیون استفاده میکنند.
رپرتاژ آگهی در واقع نوعی تبلیغات غیر مستقیم است که بصورت خبر در قالب یک مصاحبه یا گزارش یا مقاله در جهت معرفی محصولات و خدمات منتشر میشود ، بنابراین باعث جلب توجه بیشتر مخاطبان شده و همچنین بدلیل اینکه خبر در خبرگزاری ها یا مجله های اینترنتی و یا سایت های معتبر خبری منتشر گردیده است ، کاربران اعتماد بیشتری به شخص یا برند خواهند داشت . رپرتاژ خبری معمولا شامل یک تیتر جذاب ، چند پاراگراف متن و تعدادی عکس و لینک به سایت اصلی میباشد.
اول: نحوه تهیه و نگارش رپرتاژ آگهی ، تهیه یک رپرتاژ خبری مناسب و تاثیرگذار باید توسط یک تیم متخصص شامل خبرنگار حرفهای ، مشاور بازاریابی و متخصصین سئو انجام شود.
دوم: انتخاب سایت های مناسب برای درج رپورتاژ آگهی در آنها ، باید دقت داشته باشید که انتخاب یک یا چند سایت معتبر و پر بازدید نقش مهمی در تاثیرگذاری رپورتاژ آگهی شما دارد.
سوم: تهیه یک گزارش خبری بی طرف با توجه به نوع مخاطبان وبسایت منتشر کننده ، در تهیه رپرتاژ آگهی باید بصورت غیر مستقیم تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبههای ذهنی معرفی یک محصول یا خدمت در ذهن مخاطبان انجام پذیرد.
برخی از سایت هایی که ما رپرتاژ آگهی را در آنها منتشر میکنیم : خبرگزاری بین المللی صلح – خبرگزاری خبرآنلاین – خبرگزاری خبر فارسی – تابناک – خبرگزاری ایسنا – خبرگزاری فارس – عصرایران – ممتاز نیوز – مجله پارسی – قطره – تاپ ناپ – الف – فرارو – زومیت – آلامتو – انتخاب – بیتوته – سیمرغ و بیش از ۵۰ سایت خبری پر بازدید دیگر