نحوه رسیدگی به مزاحمت تلفنی در رایتل

پنل پیامک اول پیام

نحوه رسیدگی به مزاحمت تلفنی در رایتل

چنانچه مشترک رایتل، مورد مزاحمت تلفنی قرارگیرد، می تواند شخصا، با درخواست کتبی و یا از طریق وکیل قانونی خود جهت ثبت شکایت اقدام کند.

روش های ثبت شکایت به شرح زیر می باشند:

1 – مشترک می تواند با در دست داشتن اصل کارت ملی و سند سیم کارت خود به یکی از مراکز اصلی ارائه دهنده خدمات رایتل مراجعه کند.

جهت اطلاع از لیست مراکز اصلی ارائه دهنده این خدمات، به صفحه فروشگاه های رایتل کلیک کنید.

2 – مشترک می تواند فرم “رسیدگی به مزاحت تلفنی” را از وب سایت رایتل بارگیری (Download) کرده و پس از تکمیل فرم مربوطه، امضای خود را

به تأیید یکی از دفاتر اسناد رسمی برساند. فرم مذکور باید به انضمام “کپی برابر اصل” کارت ملی و کپی سند سیم کارت به آدرس شرکت رایتل ارسال گردد.

جهت دریافت فرم رسیدگی به مزاحمت تلفنی، اینجا کلیک کنید.

3 – در صورتی که مشترکین تلفن ثابت و یا تلفن همراه سایر اپراتورها (غیر رایتل) ، قصد شکایت از یکی از شماره های متعلق به رایتل، تحت عنوان

مزاحمت تلفنی را داشته باشند، باید موضوع را از طریق اپراتور مربوط به خود پیگیری نمایند. بدیهی است در این صورت،

موضوع از طریق همکاری اپراتور مذکور و شرکت رایتل پیگیری خواهد شد.